個人情報保護方針

個人情報保護方針Privacy Policy/Data Protection Policy

制定 2023年1月31日
Enacted on January 31, 2023

NSKREホスピタリティ株式会社(以下、「当社」といいます。)は、お客様の個人情報の保護及び適正な管理は重要な社会的責務であると考えており、以下のとおり個人情報保護方針を定め、全ての役員・従業者に周知徹底を図ります。
なお、本方針における個人情報には「行政手続における特定の個人を識別するための番号の利用等に関する法律」に定める個人番号及び特定個人情報を含まないものとし、個人番号及び特定個人情報については同法に従い適正に取扱います。

NSKRE Hospitality Co., Ltd. (hereinafter referred to as “our company”) believes that the protection and proper management of customers’ personal information is an important social responsibility, and has established the following personal information protection policy. We will ensure that all officers and employees are thoroughly informed.
In addition, personal information in this policy does not include individual numbers and specific personal information as stipulated in the “Act on the Use of Numbers to Identify a Specific Individual in Administrative Procedures”. We will handle it appropriately in accordance with the same law.

Ⅰ 基本方針Basic Policy

当社は、個人情報の保護に関する法律、その他の関連法令等及び社内規程等を遵守し、お客様の個人情報の適正な取扱いと安全かつ確実な管理運営に努めてまいります。また、当社は、法令等の要請や個人情報保護の一層の改善のため、本方針の見直しを継続的に進めてまいります。

We will comply with the Act on the Protection of Personal Information, other related laws and regulations, and internal regulations, etc., and strive to properly handle and safely and reliably manage and operate the personal information of our customers. In addition, we will continue to review this policy in order to meet legal requirements and further improve the protection of personal information.

Ⅱ 個人情報の取扱いについてHandling of personal information

1.個人情報の取得、利用、提供Acquisition, use, and provision of personal information

お客様の個人情報の取得は、適正な手段によって行うとともに、利用目的の公表、通知、明示等を行い、ご本人の同意なく利用目的の範囲を超えた個人情報のお取扱いはいたしません。また、個人情報を第三者へ提供・開示等する場合は、法令の定める手続きに則って行います。

We will acquire the personal information of our customers by appropriate means, and we will announce, notify, and clarify the purpose of use, and will not handle personal information beyond the scope of the purpose of use without the consent of the person in question. In addition, when providing or disclosing personal information to a third party, we will do so in accordance with the procedures stipulated by laws and regulations.

2.個人情報の利用目的Purpose of use of personal information

当社は、お客様の個人情報について、次の目的に利用すると共に、利用目的の範囲において取扱うこととし、その範囲を超えて取扱いはいたしません。
なお、特定の個人情報の利用目的が法令等に基づき別途限定されている場合は、当該利用目的以外での取扱いはいたしません。

  • ① ご予約の受付、案内・確認のため
  • ② サービスおよび商品・情報を提供するため
  • ③ 各種お問い合わせへの回答のため
  • ④ 営業に関する案内・広告・宣伝・アンケート等を目的とした電子メールの配信や郵便、DM等の配送等の販売促進活動のため
  • ⑤ 会員組織における会員情報の管理及び会員に対して行うサービス提供のため
  • ⑥ サービスの改善、商品の開発を目的とした各種情報のマーケティング・統計・分析のため

We will use your personal information for the following purposes, and will handle it within the scope of the purpose of use, and will not handle it beyond that scope.
In addition, if the purpose of use of specific personal information is separately limited based on laws and regulations, we will not handle it for purposes other than the said purpose of use.

  • ① To accept, guide and confirm reservations
  • ② To provide services, products and information
  • ③ To answer various inquiries
  • ④ For sales promotion activities such as distribution of e-mails for the purpose of information, advertisements, advertisements, questionnaires, etc. regarding business, and delivery of mail, direct mail, etc.
  • ⑤ To manage member information in member organizations and to provide services to members
  • ⑥ For marketing, statistics and analysis of various information for the purpose of service improvement and product development

3.個人情報の第三者提供Provision of personal information to third parties

お客様の個人情報は、ご本人の同意をいただいている場合及び法令の規定に基づく場合を除き、第三者に対して提供いたしません。

We will not provide your personal information to third parties unless we have obtained your consent or it is based on the provisions of laws and regulations.

4.個人情報の共同利用Joint use of personal information

お客様の個人情報は、上記の利用目的の達成に必要な範囲で、当社グループ会社(日鉄興和不動産株式会社、興和不動産ファシリティーズ株式会社、株式会社日鉄コミュニティ、赤坂インターシティマネジメント株式会社、品川インターシティマネジメント株式会社、興和不動産投資顧問株式会社等)で共同利用することがあります。この場合の個人情報の項目は、氏名、所属団体・部署・役職、住所・電話番号・メールアドレス等、利用目的の達成に必要な範囲の項目となります。
共同利用する個人情報の管理責任者は、グループ各社となります。なお、グループ会社の一覧、共同利用の目的並びに個人情報の管理責任者の名称、住所及び代表者の氏名等の詳細については、各グループ会社のホームページをご覧ください。
https://www.nskre.co.jp/company/group/
※グループ会社は、将来、新設・統廃合により変更される場合があります。

Your personal information will be shared with our group companies (Nippon Steel Kowa Real Estate Co., Ltd. Kowa Real Estate Facilities Co., Ltd., Nippon Steel Community Co., Ltd., Akasaka Intercity Management Co., Ltd., Shinagawa Intercity Management Co., Ltd., Kowa Real Estate Co., Ltd., to the extent necessary to achieve the above purposes of use). Investment Advisory Co., Ltd., etc.). In this case, the items of personal information are items within the scope necessary for achieving the purpose of use, such as name, affiliated organization/department/position, address, telephone number, and e-mail address.
Group companies are responsible for managing personal information that is jointly used. Please refer to the website of each group company for a list of group companies, the purpose of joint use, the name and address of the person responsible for managing personal information, and the name of the representative.
https://www.nskre.co.jp/company/group/
*Group companies may change in the future due to new establishment, consolidation, or closure.

5.個人情報の安全管理措置Security management measures for personal information

お客さまの個人情報は、適正かつ慎重に管理し、個人情報への不正アクセス、紛失、改ざん、漏えい等を防止するため、必要かつ適切な安全管理措置を講じます。当社の講じている安全管理措置に関するご質問は、7.記載の窓口までご連絡下さい。

We will properly and carefully manage the personal information of our customers and take necessary and appropriate security control measures to prevent unauthorized access, loss, falsification, leakage, etc. of personal information. If you have any questions about the security control measures taken by our company, please contact us at 7. Please contact the contact point listed.

6.個人情報の取扱いの委託Entrustment of handling of personal information

お客様の個人情報について、その取扱いを外部に委託することがあります。この場合には、個人情報の保護に十分な措置を講じている者を選定し、委託先に対して必要かつ適切な監督を行います。

We may outsource the handling of your personal information. In this case, we will select a party that has taken sufficient measures to protect personal information, and will conduct necessary and appropriate supervision of the subcontractor.

7.個人情報についてのお問合せ窓口Contact point for inquiries regarding personal information

当社が保有するお客様の個人情報について、開示(第三者提供記録の開示を含みます。)、訂正・追加・削除、利用停止・消去・第三者提供の停止(以下、「開示・訂正・利用停止等」といいます。)のご請求、ご質問、苦情のお申し出は次のお問い合わせ窓口へお願いいたします。

Disclosure (including disclosure of records of provision to third parties), correction, addition, deletion, suspension of use, erasure, suspension of provision to third parties (hereinafter referred to as “disclosure, correction, (hereinafter referred to as “suspension of use, etc.”), questions, and complaints should be directed to the following contact point.

①(お問合せ窓口)
NSKREホスピタリティ株式会社 オフィスマネジメントユニット 個人情報窓口
住所 東京都港区赤坂2-23-1
   アークヒルズフロントタワー16階WAW赤坂
電話番号 03-6774-8060

② 個人情報の開示請求等の方法
お客様ご自身の個人情報について、開示・訂正・利用停止等を求められる場合は、当社所定の用紙に必要事項をご記入いただき、所定の添付書類を同封のうえ、上記窓口へご郵送ください。尚、個人情報の開示にあたりましては、所定の手数料をご負担いただきます。
※手続の詳細はこちらをご覧下さい。

① (Inquiry counter)
NSKRE Hospitality Co., Ltd. Office Management Unit Personal Information Counter Address 2-23-1 Akasaka, Minato-ku, Tokyo Phone number 03-6774-8060

② Method of requesting disclosure of personal information, etc. If a customer requests disclosure, correction, suspension of use, etc. of his/her own personal information, please fill in the necessary items on the form prescribed by the Company and enclose the prescribed attached documents. , please mail it to the above address. In addition, when disclosing personal information, you will be required to pay a prescribed fee.
* For details on the procedure, please see the official website (https://nskre-hospitality.co.jp/privacy/kaiji/).

お問い合わせはこちらから

CONTACT